2023-2024 н.р.
План роботи на 2023-2024 н.р.
Проблема творчої групи вчителів, що працюють в 5-6 класі НУШ
Підвищення фахової майстерності педагогічних працівників НУШ через розвиток у них творчого потенціалу на основі використання методики особисто орієнтованого навчання, інтерактивних та інформаційних технологій.
Мета:
-трансформування наукових ідей у педагогічну практику,
- професійне самовдосконалення вчителів,
- обмін та збагачення досвіду в ході активного обговорення стану впровадження сучасних освітніх технологій ,
- впровадження інновацій в психолого-педагогічному діагностуванні, застосуванні інтерактивних технологій в практиці реалізації нового Державного стандарту середньої загальної освіти.
Завдання
Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи вчителів, що працюють в 5х класах за концепцією Нової української школи.
Підвищення кваліфікації педагогів у сфері впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний та виховний процес .
Сприяння становленню розвитку системи навчальної роботи класних керівників.
Пошук ефективних способів проведення уроків та виховних годин в НУШ.
Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інноваційних технологій у виховний та навчальний процес.
Тема: Трансформація змісту освіти.
Наступність між початковою та середньою ланкою школи.
Форма проведення: online (платформа Teams)
План роботи
Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2023-2024 н.р.
Члени творчої групи
2.Педагогічні стратегії розвитку особистості в освітньому просторі Нової української школи.
Ірина Зубенко, вчитель англійської мови
Керівник творчої групи, члени творчої групи.
3. Учитель НУШ - новий учитель.
Галина Тимофєєва,
учитель української мови та літератури
4. Формувальне оцінювання в зарубіжній літературі (Навчаємо з радістю). Валентина Малярова,
учитель зарубіжної літератури.
5. Візуалізація як засіб унаочнення навчального матеріалу на уроках словесності.
Надія Лук’янець,
учитель зарубіжної літератури
6. Рекомендації психолога. Психологічне розвантаження під час війни
Яна Вязьміна,
практичний психолог
Робота між засіданнями:
ознайомлення з новинками психолого-педагогічної методичної літератури;
взяти до уваги матеріали статей про освіту на сайтах «Освіторія. Медіа» https://osvitoria.media/experience/restart-novoyi-ukrayinskoyi-shkoly-yakym-vin-bude-ta-shho-varto-zminyty/
https://osvitoria.media/experience/yak-osvitni-vtraty-vplyvayut-na-ekonomiku-derzhavy-doslidzhennya/
-«НУШ у 5 класі: інновації та особливості»
Читайте рекомендації щодо навчання 5-х пілотних класів НУШ https://nus.org.ua/news/chytajte-rekomendatsiyi-shhodo-navchannya-5-h-pilotnyh-klasiv-nush/
ІІ засідання ( грудень-січень)
Тема: Вчимося розуміти дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта.
Форма проведення: online (платформа Tеаms)
План роботи
12 практичних ідей з організації роботи в інклюзивному класі.
Ірина Зубенко, вчитель англійської мови
2.Нові підходи у викладанні історії у 6 класах НУШ. Розвиток ключових компетенцій
Катерина Савула,
учитель історії
3. Виступ соц.педагога Чернікової Ю.О "Рефреймінг або як подивитись на ситуацію по іншому"
4 . Розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров'я.
Микола Лук'яненко,
учитель фізичної культури.
5. Особливості викладання англійської мови в умовах інклюзивного навчання.
Лемєшевська Аліна,
Робота між засіданнями:
ознайомлення з новинками психолого-педагогічної методичної літератури;
опрацювання літератури з питань самоосвіти вчителя А.Я.Айзенберга, Г.І.Вергелеса, І.Р.Калмикова, А.А.Колесникова, Л.М.Мітіна, С.Лебедєва, Т.М.Левашової, М.М.Лобанова, Л.М.Логутенко, В.Д.Луганського, Б.І.Любімова;
взяти до уваги матеріали статей про інклюзивну освіту на сайтах «Освіторія. Медіа», «НУШ», «На Урок» тощо:
https://osvitoria.media/experience/sim-pryjomiv-yaki-dopomozhut-vchytelyu-inklyuzyvnogo-klasu/
http://nus.org.ua/articles/kilka-neochevydnyh-tez-pro-inklyuzyvnu-osvitu/
https://naurok.com.ua/post/karta-empati-vchimosya-rozumiti-ditey-z-osoblivimi-potrebami
https://naurok.com.ua/post/gotuetes-do-roboti-v-inklyuzivnomu-klasi-dekilka-porad-dlya-vas
ІІІ засідання ( березень)
Тема: Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі НУШ у 5-6 класах.
Форма проведення: online (платформа Teams)
План роботи
1 Штучний інтелект як засіб підготовки та організації уроків під час дистанційного навчання в НУШ.
Ірина Зубенко, вчитель англійської мови
2 Інтеграція на уроках української мови та літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів
Ольга Карвєшкіна, вчитель української мови та літератури
3 “Навчаємось граючи”
Цимбалюк Ірина Миколаївна, вчитель мистецтва
4 Емоційне налаштування як важливий компонент сучасного уроку.
Рева Наталія Василівна, вчитель географії
5 Педагогіка ефективного навчання у 6 класі НУШ.
Савченко Олена Іванівна, вчитель математики
6 Нові підходи у викладанні уроку інформатики в НУШ
Лілія Пікуєва, учитель інформатики
Робота між засіданнями:
https://nus.org.ua/view/yak-navchannya-na-osnovi-igor-rozvyva-navychky-21-go-stolittya/
https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/LEGO/po-novomu-navchannya-po-inshomu.pdf
https://nus.org.ua/view/virtualne-vchytelstvo-chy-zaminyt-shtuchnyj-intelekt-lyudej-u-shkolah/
http://barna-consult.com/integrovane-navchannya-zmina-sensu-osvity-ta-vyklyk-dlya-vchyteliv/
ІV засідання ( травень)
Тема: Траєкторія зростання сучасного вчителя
План роботи
Інтеграція фізичної культури з іншими предметами у НУШ: практичний аспект.
Крістіна Стовбун, вчитель фізичної культури
Тенденції предмету Технології у реаліях НУШ.
Годорожа Ігор Валентинович, учитель трудового навчання
Топ-7 нестандартних способів перевірки знань учнів НУШ. Довбиш Р.В. учитель біології
Підготовка до публікації матеріалів про досвід, накопичений в рамках роботи в НУШ за 2023-2024 навчальний рік
Члени творчої групи
Скринька цікавих думок, вражень учасників творчої групи.
Члени творчої групи
Підведення підсумків роботи творчої групи.
Ірина Зубенко, керівник творчої групи
2022-2023 н.р.
План роботи на 2022-2023 н.р.
Проблема шкільної творчої групи вчителів, що працюють в 5 класі НУШ
Підвищення фахової майстерності педагогічних працівників НУШ через розвиток у них творчого потенціалу на основі використання методики особисто орієнтованого навчання, інтерактивних та інформаційних технологій.
Мета:
-трансформування наукових ідей у педагогічну практику,
- професійне самовдосконалення вчителів,
- обмін та збагачення досвіду в ході активного обговорення стану впровадження сучасних освітніх технологій ,
- впровадження інновацій в психолого-педагогічному діагностуванні, застосуванні інтерактивних технологій в практиці реалізації нового Державного стандарту середньої загальної освіти.
Завдання
Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи вчителів, що працюють в 5х класах за концепцією Нової української школи.
Підвищення кваліфікації педагогів у сфері впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний та виховний процес .
Сприяння становленню розвитку системи навчальної роботи класних керівників.
Пошук ефективних способів проведення уроків.
Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інноваційних технологій у виховний та навчальний процес
Тема: Особливості організації освітнього процесу в 5 класах у 2022/2023 навчальному році.
Форма проведення: online (платформа Teams)
Ознайомлення з планом роботи творчої групи над темою «Особливості організації освітнього процесу в 5 класах у 2022/2023 навчальному році».
Ірина Зубенко, вчитель англійської мови
Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2022-2023 н.р.
Члени творчої групи
Сучасні інтернет ресурси в роботі вчителя: практичний аспект.
Катерина Савула, вчитель історії
Блогінг, як перспективний інструмент у роботі вчителя НУШ.
Ігор Годорожа, вчитель трудового навчання
Психолого-педагогічні засади роботи в кризових умовах. Рекомендації до роботи з учнями 5х класів у концепції НУШ.
Яна Зозуля, практичний психолог
Тема: Сучасний підхід – крок до успіху.
Форма проведення: online (платформа Teams)
Mentimeter, випадкове коло, Google-форми – нові способи взаємодії з класом.
Ірина Зубенко, вчитель англійської мови
Впровадження та використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури.
Надія Лук’янець, вчитель зарубіжної літератури
Функціонал Padlet та ідеї застосування.
Ірина Ярая, вчитель хімії та біології
Засоби формувального оцінювання в 5 кл НУШ.
Олена Савченко, вчитель математики
Інтеграція фізичної культури з іншими предметами у НУШ: практичний аспект.
Крістіна Стовбун, вчитель фізичної культури
Бесіда з елементами тренінгу «Педагогіка партнерства – ключовий компонент НУШ.»
Юлія Чернікова, соціальний педагог
Тема: Навчаємо по – новому.
Форма проведення: online (платформа Tеаms)
Вдосконалення емоційного інтелекту учнів для стабільної атмосфери навчання. Навички спілкування вчителя у воєнний стан.
Ірина Зубенко, вчитель англійської мови
Інтеграція на уроках української мови та літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів
Ольга Карвєшкіна, вчитель української мови та літератури
Соцмережі як тренажер для вивчення інформатики.
Лілія Пікуєва, вчитель інформатики
Стимулювання позитивної мотивації на уроках природознавства з допомогою ІКТ- технологій ( Kahoot)
Наталія Рева, вчитель географії
Чарівний світ музики: 5 способів урізноманітнити будь-який урок.
Ірина Цимбалюк, вчитель музичного мистецтва
Феномен кліпового мислення сучасного учня в НУШ.
Руслана Довбиш, вчитель біології
ІV засідання ( червень)
Підведення підсумків роботи творчої групи.
Ірина Зубенко, керівник творчої групи
2. Презентація методичних матеріалів.
Члени творчої групи
Скринька цікавих думок, вражень учасників творчої групи.
Члени творчої групи
Відео презентація роботи
вчителів 5х класів у НУШ