Метод проєктів у вивченні іноземної мови та його особливості
На сьогоднішній день не можливо уявити повсякденне життя без вивчення іноземних мов. Сьогоднішні реалії кидають виклик ефективному вивченню іноземних мов. Наразі існує величезна кількість різноманітних методів та методик з вивчення іноземних мов, зокрема англійської мови, кожен з яких має як свої переваги, так і недоліки. До таких методів належить метод проєктів, який вартий уваги.
Застосування даного методу підвищує інтерес учнів до вивчення англійської мови та урізноманітнює процес навчання. Це досягається через розвиток внутрішньої мотивації учня за допомогою перенесення центру процесу навчання з учителя на учня.
Проєкт — це творче відтворення учнями вивченого матеріалу; це можливість учням розкрити та висловити свої власні ідеї в зручній творчо продуманій формі. Проєкт може бути у вигляді оголошень, проведення інтерв’ю та досліджень, виготовленні колажів, пошукова робота, виготовлення стендів чи листівок тощо.
На початку організації проєктної роботи учні поділяються на проєктні групи, кожен член якої вносить свій особистий вклад у підготуванні проєкту. В процесі проєктної роботи відповідальність за навчання та його результативність покладається на самого учня як індивіда, так і як члена проєктної групи, оскільки в підготуванні проєкту важлива робота кожного окремо, так і проєктної групи в цілому. Це дає змогу розвивати в учнів навички міжособистісних зв’язків та вміння спілкуватися, застосовуючи безпосередньо на практиці знання англійської мови в процесі підготовки проєкту та під час його презентації.
Одним із найважливіших факторів в проєктному методі є той, що дитина сама, а не вчитель, визначає, що саме буде містити її проєкт і саме в якій формі, і як буде проходити його презентація.
Для досягнення мети проєкту є підпорядкованими всі дії, вироблені і учнями, і викладачем.
Для цього необхідно зробити наступне:
1. визначити тему та мету проєкт,
2. підібрати та вивчити необхідні лексичні та граматичні одиниці,
3. пошук джерел інформації,
4. відбір потрібних відомостей,
5. оформлення,
6. представлення результатів.
До недоліків цього методу можна віднести лише той, що даний метод не слід застосовувати дуже часто аби не втратити інтерес учнів до нього.
Під час навчання англійській мові метод проєктів надає можливість учням використовувати мову в ситуаціях реального повсякденного життя, застосовувати їхні знання на практиці, що сприяє кращому засвоєнню та закріпленню знань з іноземної мови.
Застосування метод проєктів під час навчання англійській мові показало, що учні досягають гарних результатів у вивченні даної мови. Метод проєктів у вивченні англійської мови має ряд переваг, серед яких можна виокремити наступні.
Основні переваги методу проєктів:
1. Підвищення мотивації та зацікавлення учнів до вивчення англійської мови;
2. практичне застосування раніше вивченого матеріалу;
3. покращення результатів у вивченні мови;
4. оптимізація навчального процесу;
5. творчий підхід у вивченні та практичному застосуванні англійської мови;
6. урізноманітнення процесу навчання англійській мові;
7. можливість творчо проявити себе учнями під час вивчення англійської мови.
Отже, метод проєктів є дуже корисним для тих викладачів, які хочуть зробити процес вивчення англійської мови для своїх учнів цікавим, корисним та незабутнім. Для учнів цей метод дає можливість творчо підійти до вивчення мови та застосувати свої знання з англійської мови безпосередньо на практиці, залучивши при цьому свою творчу уяву та натхнення. Він розкриває творчий потенціал учнів і, тим самим, підвищує інтерес та мотивацію до вивчення англійської мови.
На сьогоднішній день не можливо уявити повсякденне життя без вивчення іноземних мов. Сьогоднішні реалії кидають виклик ефективному вивченню іноземних мов. Наразі існує величезна кількість різноманітних методів та методик з вивчення іноземних мов, зокрема англійської мови, кожен з яких має як свої переваги, так і недоліки. До таких методів належить метод проєктів, який вартий уваги.
Застосування даного методу підвищує інтерес учнів до вивчення англійської мови та урізноманітнює процес навчання. Це досягається через розвиток внутрішньої мотивації учня за допомогою перенесення центру процесу навчання з учителя на учня.
Проєкт — це творче відтворення учнями вивченого матеріалу; це можливість учням розкрити та висловити свої власні ідеї в зручній творчо продуманій формі. Проєкт може бути у вигляді оголошень, проведення інтерв’ю та досліджень, виготовленні колажів, пошукова робота, виготовлення стендів чи листівок тощо.
На початку організації проєктної роботи учні поділяються на проєктні групи, кожен член якої вносить свій особистий вклад у підготуванні проєкту. В процесі проєктної роботи відповідальність за навчання та його результативність покладається на самого учня як індивіда, так і як члена проєктної групи, оскільки в підготуванні проєкту важлива робота кожного окремо, так і проєктної групи в цілому. Це дає змогу розвивати в учнів навички міжособистісних зв’язків та вміння спілкуватися, застосовуючи безпосередньо на практиці знання англійської мови в процесі підготовки проєкту та під час його презентації.
Одним із найважливіших факторів в проєктному методі є той, що дитина сама, а не вчитель, визначає, що саме буде містити її проєкт і саме в якій формі, і як буде проходити його презентація.
Для досягнення мети проєкту є підпорядкованими всі дії, вироблені і учнями, і викладачем.
Для цього необхідно зробити наступне:
1. визначити тему та мету проєкт,
2. підібрати та вивчити необхідні лексичні та граматичні одиниці,
3. пошук джерел інформації,
4. відбір потрібних відомостей,
5. оформлення,
6. представлення результатів.
До недоліків цього методу можна віднести лише той, що даний метод не слід застосовувати дуже часто аби не втратити інтерес учнів до нього.
Під час навчання англійській мові метод проєктів надає можливість учням використовувати мову в ситуаціях реального повсякденного життя, застосовувати їхні знання на практиці, що сприяє кращому засвоєнню та закріпленню знань з іноземної мови.
Застосування метод проєктів під час навчання англійській мові показало, що учні досягають гарних результатів у вивченні даної мови. Метод проєктів у вивченні англійської мови має ряд переваг, серед яких можна виокремити наступні.
Основні переваги методу проєктів:
1. Підвищення мотивації та зацікавлення учнів до вивчення англійської мови;
2. практичне застосування раніше вивченого матеріалу;
3. покращення результатів у вивченні мови;
4. оптимізація навчального процесу;
5. творчий підхід у вивченні та практичному застосуванні англійської мови;
6. урізноманітнення процесу навчання англійській мові;
7. можливість творчо проявити себе учнями під час вивчення англійської мови.
Отже, метод проєктів є дуже корисним для тих викладачів, які хочуть зробити процес вивчення англійської мови для своїх учнів цікавим, корисним та незабутнім. Для учнів цей метод дає можливість творчо підійти до вивчення мови та застосувати свої знання з англійської мови безпосередньо на практиці, залучивши при цьому свою творчу уяву та натхнення. Він розкриває творчий потенціал учнів і, тим самим, підвищує інтерес та мотивацію до вивчення англійської мови.