Про автора

Вчитель – це не просто професія, це особлива місія, особливий склад душі та розуму.

Це – відповідальність і самовіддача, терпіння,  примножене  знаннями, майстерністю, творчим потенціалом.

     Вчитель – це універсальна людина. Він є не тільки провідником знань і накопиченого культурно-історичного досвіду, але також відповідає за успішну соціалізацію дитини в сучасному суспільстві. Він є духовно-моральним прикладом для своїх учнів. Тому з  дитинства я мріяла стати вчителем за прикладом своїх батьків.

   Школа – моє життя й моє покликання.

Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в неї всю свою душу, то щастя саме відшукає вас. (К. Д. Ушинський)

    Мої уроки – це творча майстерня, де в атмосфері партнерства й доброзичливості  панує  жваве спілкування, де зникає страх перед помилкою і народжується впевненість у собі.

   Девіз мого уроку: створення ситуації успіху для кожного учня, адже кожна дитина талановита по-своєму. Завжди можна знайти, за що похвалити учня.

   Специфіка предмету «Іноземна мова» вимагає від учнів напруженої розумової діяльності, уваги, здатності осмислювати абстрактні поняття, вміння робити узагальнення.

   Тому для підвищення якості знань та пізнавальної активності учнів в рамках особистісно – орієнтованого підходу я застосовую: проблемно – пошукові та інформаційно – комунікаційні технології, рейтингову оцінку знань, організовую проектно – дослідну діяльність. В своїй практиці я застовую нестандартні форми уроків,  рівневу диференціацію, ігрові, здоров'язберігаючі технології . На уроках я намагаюся формувати в учнів практичні вміння, міркувати, порівнювати, аналізувати отриману інформацію.

   Участь у інтернет-конкурсах спонукає дітей до пошуку додаткової інформації і сприяє розвитку креативності, створює здорову конкурентоспроможність.

  Тиждень англійської мови передбачає різні  види діяльності та дозволяє залучити до роботи всіх учнів, де кожен може знайти заняття відповідне його здібностям та інтересам.

  Готуючись до уроків, стараюся їх  урізноманітнити за допомогою тестів, ребусів, кросвордів. В цьому мені допомагає моя творча лабораторія, накопичена в ході роботи, мій кабінет англійської мови.

  Ділюся своїм досвідом на педрадах, методичних об'єднаннях, переймаю досвід інших колег.

  Важливим завданням своєї педагогічної діяльності я вважаю виховання молодої людини, яка вміє здобувати і застосовувати знання, працювати самостійно і в команді, бути впевненим і гідним громадянином своєї країни.

  В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель - у думках і справах своїх учнів.