середа, 22 березня 2023 р.

 Дистанційне навчання в умовах війни значно відрізняється від дистанційки, яка була в період карантину, спричиненого короновірусною інфекцією. Наразі всі учасники освітнього процесу переживають надмірне психологічне навантаження, що стає причиною проявів апатії у дітей, перевтомлення та вигорання у вчителів.

Пошук нових ідей, інноваційних методів та форм навчання, вчитися працювати з дитячою тривогою та невпевненістю і тим самим готувати якісне підґрунтя для плідного навчання.
Сьогодні 22.03.2023 відбулося третє засідання творчої групи вчителів, що працюють в 5х класах НУШ.
Разом з керівником творчої групи Зубенко І.В. порівняли досвід роботи та підготовку до уроків з сучасними учнями 5х класів, які вони та чи важко взаємодіяти з ними на уроках.
Учитель української мови та літератури Карвєшкіна О.П. розповіла про розвиток критичного мислення на її уроках, технології проведення такого уроку та практичні поради вчителю.
Учитель інформатика Пікуєва Л.І. відкрила секрет, як застосувати соцмережі у навчанні, цікаво та весело проводити уроки, створювати анімованих персонажів, маючі під рукою онлайн сервіси Schratch, Kahoot, flippity, Genial.ly та ін.
На уроках «Пізнаємо природу» разом з Ревою Н.В. можливо зануритись у підводний світ чи поглянути на бактерії під мікроскопом. Також Наталія Василівна розповіла про практичне використання платформи Mozaveb на уроках природознавства.
Учитель здоров’я, безпеки та добробуту Довбиш Р.В. розповіла про феномен кліпового мислення та його розвиток в реаліях сьогодення. Сприяти розвитку кліпового мислення проведення з учнями дискусій, спеціальних тренінгів тощо.
Учитель здоров’я, безпеки та добробуту Ярая І. Ю. продемонструвала, які онлайн застосунки можна використовувати на різних етапах уроку для формування пізнавальної активності дітей. Це може бути ребуси, пазли, платформа Padlet, Jamboard, LearningApps, Childdevelop.
Учител мистецтва Цимбалюк І.М. провела практичне заняття, яке розкриває сутність музики в траєкторії освітнього процесу, собливістю якого є використання музики на всіх етапах уроку.